Geplaatst: 27-09-2006 8:44
[64733] Na bepaalde tijd rijden, bouwt het koelsysteem druk op, zodat het overdruk ventiel net opent(niet altijd trouwens).Temperatuur blijft altijd goed, geen rook uit de uitlaat...Wie owie weet wat er loos is?
Vriendelijke groeten Menno Blaauw(Quality Fit Oosterhout)