blijft te hoog stationair lopen bij gas loslaten (ongeveer 1300 omw/m)

5 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-09-2006 0:13

[64867] Dit probleem doet zich helaas soms voor, hebben hem uitgelezen en o fouten is het resultaat.

gaspedaalzender in meetwaardenblok gecontroleerd op afweikingen, ook dit ziet er goed uit.

airco schakelaar in meetwaardeblok gecontroleerd,als je deze aanzet blijft hij gewoon op uit staan, weet niet of deze beslist moet reageren, is geen climate control.

is er iemand bekend met dit probleem???????

het is moeilijk zoeken als het probleem er niet is!!!!!!

gr. ido.