Geplaatst: 09-11-2007 11:47
[92480]Hallo,
VW Golf cabrio 1.8i monopoint slaat niet meer aan
Vaststelling enkel op cilinder 2&3 enorm veel brandstoftoevoer. Bougies 2 & 3 slaan onmiddellijk nat.
compressie = ok en ontsteking op alle cilinders = ok
voertuig 1x kunnen laten aanslaan, maar terug stil gevallen ( verzopen )
Bij verwijderde bougies en tijdens het starten is er een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid brandstof die uit cilinder twee en drie wordt uitgeperst tijdens de compressieslag. 1 en 4 lijken normaal of te arm. Dit lijkt me onlogisch daar het om een monopoint injectie gaat.
Weet er iemand hierover misschien iemand wat raad?
mvg
Jack ( Ford verdeler )