Geplaatst: 30-09-2006 13:23
Het lampje van de motor brandt en geeft defectcode P420 efficiency katalysator systeem laag
katalysator zit niet los van binnen vermoed ik ;
zou dit de catalysator zijn , of kan het ook de lambda sonde zijn ?
Wagen heeft 69000 km