8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-09-2006 19:46
[64965] de auto maakt een knoepent geluid alsof de stabelisator stangen kapot zijn maar die zijn goed en de rest van de kogels ook weet iemand raad