2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-11-2007 14:41
[92957]weet iemand het verschil tussen een 4 hp 22 en een 4 hp 24 automaatbak?
groeten leslie