Geplaatst: 11-11-2007 16:18
[92633]Als deze auto enige tijd heeft stilgestaan wil hij lastig aanslaan de oorzaak is dat er onvoldoende benzinedruk is, nu ben ik gewend dat bij vw bij aanzetten van het contact of bij het openen van de lv deur de benzinepomp even gaat lopen om zo de benzinedruk op te voeren bij deze auto gebeurt dat niet en moet eigenlijk altijd 2 keer starten om hem direct te laten aanslaan.
weet iemand of bij deze auto de benzinepomp ook moet gaan lopen bij het aanzetten van het contact of was bij deze auto nog niet gebruikelijk?
gert