Komt niet op toeren

5 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1,25
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-10-2006 18:15

Wij hebben Fiesta Automaat die niet op toeren komt

Foutcode P 1270

Van alles al geprobeerd >> Orginele Ford Bougies gemonteerd

Labda-sensor geprobeerd

als je de foutcode wist is het tot 3500 toeren goed , maar komje daar boven is het gelijk weer mis

Temperatuur-sensor is goed

Wie heeft enig idee ??

Alvast bedankt voor jullie mee denken