Geplaatst: 19-11-2007 10:22
[93192]Hallo,
Morgen komt een klant met zijn mercedes A 140.
Hij heeft de volgende klacht. Bij overschakelen pakt de auto zeer vertraagd weer op. Het is dus een halfautomaat.
Zou het aan de software liggen of gaat dat allemaal nog mechanisch/hydraulisch?
En wat voor verversingstermijn zit er op de bak olie?
afz. Jordy