half automaat pakt slecht op na overschakelen

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
A-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-11-2007 10:22

[93192]Hallo,

Morgen komt een klant met zijn mercedes A 140.

Hij heeft de volgende klacht. Bij overschakelen pakt de auto zeer vertraagd weer op. Het is dus een halfautomaat.

Zou het aan de software liggen of gaat dat allemaal nog mechanisch/hydraulisch?

En wat voor verversingstermijn zit er op de bak olie?

afz. Jordy