Geplaatst: 03-11-2007 22:18
[92089]Heb hier een 2.8 v6 Bde motor.... Met de foutcode dat de kleptiming teveel is vervroeg/verlaat.... Heb inmiddels het volgende al gedaan:
Timing gecontroleerd.... ( inlaat staat goed uitlaat scheelt halve tand)
Heb de twee kleppen vervangen die de hydraulische nokkenastandwielen aansturen(heeft niet geholpen)
dus dacht de ketting is uitgerekt dus alles opengegooid nieuwe ketting maar nog staat de uitlaatnokkenas niet helemaal op tijd... wel een weer een paar mm beter...
Iemand nog een idee..... Of hoort dit gewoon zo?