slecht starten ,slaat koud 1 maal af,stationair overslaan,mank lopen

4 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
endura de
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-01-2007 10:50

[72214] deze auto heeft het volgende probleem , auto slaat moeilijk aan , als de motor loopt blijft deze ongeveer 15 tot 30 sec lopen en slaat dan af ,vervolgens start de auto weer vrijsnel , maar blijft stationair overslaan net of er een een bougie soms overslaat,hoe warmer de motor word hoe beter deze begint te lopen maar het probleem blijft wel aanwezig ook bij warme motor,distributie staat op tijd , gecontroleerd met de nodige afstelpennen, gloeispiralen zijn goed , verstuivers zijn goed ,klepspeling goed,het betreft hier om een bosch pomp ZONDER FITS ,ook gecontroleerd op eventueel lucht, filter vervangen,(heeft geen opvoerpomp)het toeval is namelijk dat ik op het moment 2 gelijke storingen heb bij 2 precies dezelfde modellen. raar raar wat kan hier het de oorzaak van zijn ?????