21 txi 2.0 12v 136pk loopt max 10 min na koprevisie HELP

12 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-02-2005 0:52

[25435] ik heb een zeldzame renault 21 txi bwj90 2.0 12v 136pk hatchback maar helaas is me de riem gesprongen en had ik 3uitlaat kleppen scheef

ik heb die kop gedemonteert en laten reviseren toen heb ik voor de rest alle pakkingen vervangen distr.riem+spanrol alle v-riemen nokkenas keerringen bougies+kabels +- 850.- en als ik hem start loopt hij maar 10 min dan slaat hij of af of hij gaat heel erg onregelmatig op 1400toeren lopen zwarte rook en heel erg naar benzine te stinken ik heb hem helemaal links gedraait kan het echt niet vinden dit is mijn laatste hoop HELP !!!