Geplaatst: 17-09-2004 10:58
[18044] Wij hebben nu 2 vito`s staan de 1 heeft geen vermogen, en de ander stopt er af en toe mee en slaat niet aan.
1) geen vermogen, uitlaat niet verstopt, turbo sensor goed slang niet verstopt, inlaat traject algecontroleerd allemaal goed bevonden, is wel uit elkaar geweest om de teer van de kop teverwijderen, remlichtschakelaar getest is goed op de testkast.
2)saat af en toe af en start dan niet, druksensor vervangen, verstuiver 2e cilinder vervangen. ze hebben wel allebei de foutcode po 703, heeft dit ergens mee temaken.