Geplaatst: 01-10-2004 9:10
[18690] s 350 turbodiesel.bij het wegrijden van de auto 1e keer remmen gaat het abs lampje branden.als je dan contact uit en weer aan zet blijft het lampje uit.uitgelezen per wiel en geen storing gevonden,kan dit de remlichtschakelaar zijn ??