Geplaatst: 28-08-2004 16:21
[17302] Als je met de auto rijdt en je moet stoppen , valt hij stil , terug starten en weg..Niet altijd.. Bij een grote vw garage geweest en ze zeggen er moet een nieuwe injectiepomp op...2600¤..redelijk veel geld..ik denk relais 109..iemand ervaring mee..