Geplaatst: 25-09-2005 21:08
je kan altijd ook even naar squadra tuning bellen, deze man weet bijna alles over een v6. Bij mij was het een inspruitstuk pakking die een cilinder bijna geheel blokkeerde. Daardoor liep hij stationair ook heel onregelmatig. Na tuning heb je helemaal geen probleem meer met inhouden boven de 5000 toeren.
Mijn LMM is overigens ook vervangen, deze geeft inderdaad ook vaak problemen.