Geplaatst: 15-03-2004 23:30
[10966] Hallo,bij deze golf de complete elektrische raam bediening vervangen {alles wat in de portier zit} maar het raam gaat nog niet omhoog of omlaag.
Ik hoor de motor wel zoemen,en ik denk dat ik een overgangs weerstand heb in de aansturing.
Wie heeft dit eerder meegemaakt??
Alvast bedankt.