Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-03-2006 22:06

Kontroleer de klepspeling eens.

Op gas is het geheel nog al gevoelig.

Op benzine is het niet te merken, vloeibaar, slechter moeilijkere verbranding

Succes