Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-03-2006 22:06
Kontroleer de klepspeling eens.
Op gas is het geheel nog al gevoelig.
Op benzine is het niet te merken, vloeibaar, slechter moeilijkere verbranding
Succes