Geplaatst: 01-11-2005 23:29
Heb precies hetzelfde probleem. Het is niet de alarmlicht schakelaar. Ik heb gemeten dat er soms stroom getrokken wordt alsof een knipperlicht aangezet wordt. De knipperlampen blijven echter altijd uit.
Ik denk daarom dat het bij mij de hendel aan het stuur is, maar kan deze zo niet losnemen omdat er lastige schroeven in de stuurkolom zitten. (wie weet wat voor een schroeven?)