7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-12-2005 10:51
hallo mensen ik heb een opel vectra 2liter DTL loopt op noodprgramma loopt niet hoger dan 3700 toeren motor loopt stationer wel goed rookt niet wie kent dit probleem