Geplaatst: 30-03-2004 15:05
Wij hebben hier een volvo 850 en hij zuigt de carterdruk niet voldoende
af. kan er een vacummklepje niet goed werken ?
naar mijn mening is de carter druk niet te hoog maar zodra ik de slang van de carterventilatie weer monteer dan bouwt hij teveel druk op in het carter met gevolg dat de olie via de oliedop naar buiten komt. wie kan mij helpen?
Vr Gr Nico