Laad spanning te hoog

8 reacties

Merk
Mitsubishi
Model
Carisma
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-11-2007 20:12

[92286]Het dynamo lampje brand soms en de laadspanning is zo rond de 15 a 16 volt. Er is al een nieuwe dynamo op gekomen.

Ik heb de plus kabel op spanningsverlies gecontroleerd en de massa. 0,1 volt spannings val over de kabels.

Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?

Met vriendelijke groet,

Pieter Scheffer