kachel

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-11-2007 22:26

[92512]Hallo allemaal,

Ik heb hier een astra van 1997 waarvan de kachel de ene keer wel en de andere keer geen warme lucht blaast. De thermostaat is goed. Nu zit er tussen een van de kachelslangen een drieweg-klep welke vacuum gestuurd is. De vacuumslang gaat via het schutbord naar de warm/koud-knop van het verwarmingspaneel. Weet iemand mischien wat het probleem bij deze auto en dit type kachelaansturing(vacuum) zou kunnen zijn.

Alvast bedankt