2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-11-2007 21:26
[92446]Hallo,
kan mij iemand info geven over het afstellen(controleren) van lijnbrandstofpomp. volgens de vorige eigenaar staat de pomp niet goed afgesteld.
motor springt slecht aan en rookt nogal blauw/grijs