Geplaatst: 23-01-2007 0:20
[72653] Ik heb een probleem met mijn focus 2004 TDCI 125 Pk met 205000 op de klok
Ik heb een waterpompgeluid in mijn motor, waterpomp is al vervangen DB-riem met spanner ook,
en met de multiriem eraf maakt hij nog steeds een irritante piepkraakgeluid ergens onder in het blok
mijn vraag is wat zou het zijn en of heeft iemand het meegemaakt
MVG Xander