Geplaatst: 23-01-2007 13:11
[72679] motor pruttelt, hoge HC waarden, hoge CO waarden, uitgelezen en 2de cilinder zit met een slechte ontsteking.nieuwe bougies gemonteerd en nog altijd hetzelfde probleem, 2de bougie was wel bijna opgesmolten,zou de verdelerkap/bobijn slecht zijn is dat een veel voorkomend probleem?