Geplaatst: 12-11-2007 10:32
Wij hebben een astra G van 2000 met een y17dt motor die vaak storing 1125 opslaat.
storing 1125 is vacuumklep laaddrukregeling, deze klep hebben we al vervangen en de bedrading
ook gecontroleerd. De storing doet zich voor bij vragen van vol vermogen ,bij inhalen e.d.
Na het opslaan van de storing trekt de auto slecht tot de storing gewist wordt.
We denken dat misschien bij vol gas de turbodruk te laag is, maar is dit te controleren .
Heeft iemand een idee over dit probleem.