houdt soms in/ schokken tegen 120 km/u

5 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
isuzu
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-11-2007 14:07

[92688]hier rijdt auto normaal en trekt ook NORMAAL op. Eens op autostrade rond 110/120 schokt hij af en toe alsof er een vuiltje in de brandstof zit. Nog niet uitgelezen, komt pas donderdag binnen. Geen lampje licht op voor motorstoring, geen enkel.