Geplaatst: 12-11-2007 14:07
[92688]hier rijdt auto normaal en trekt ook NORMAAL op. Eens op autostrade rond 110/120 schokt hij af en toe alsof er een vuiltje in de brandstof zit. Nog niet uitgelezen, komt pas donderdag binnen. Geen lampje licht op voor motorstoring, geen enkel.