Geplaatst: 29-01-2007 16:38
[73120] De temperatuurmeter van deze Fiesta staat geheel in het rood. Ook als de stekker van de temperatuurzender los is. Vreemd is ook dat de koelvin heel zacht ronddraaid, ook als de stekker bij de koelvinschakelaar los is. Lijkt mij een massa probleem of zo. Maar waar.
Alvast bedankt voor het meedenken