temperatuurmeter te hoog

2 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
1.1
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-01-2007 16:38

[73120] De temperatuurmeter van deze Fiesta staat geheel in het rood. Ook als de stekker van de temperatuurzender los is. Vreemd is ook dat de koelvin heel zacht ronddraaid, ook als de stekker bij de koelvinschakelaar los is. Lijkt mij een massa probleem of zo. Maar waar.

Alvast bedankt voor het meedenken