Geplaatst: 01-02-2007 18:31
hallo, iemand wel eens meegemaakt dat de stationairregelaar van deze fiesta (monopiont) bij gas loslaten eerst geheel in gaat om daarna het toerental weer normaal af te regelen. Bij koppeling intrapen en gas los slaat de auto bijna af.
Gaskleppositiesensor en stelmotor al vervangen. Ook de stekkerverbinding van de gasklepsensor gesoldeerd. Alvast bedankt voor het meedenken.