Geplaatst: 01-09-2004 17:13
[17385] De koppelling van de compressor blijft ingeschakeld (blijft onder spanning) bij draaiende motor, ook waneer je de airco uit doet (de twee koelventilatoren draaien dan ook). Als de auto van het contact af is blijft de koppelling ingeschakeld (blijft ook onder spannig).
Bij het verwijderen van zekering nr.47 (ABS), schakeld de koppelling uit en bij draaiende motor werkt de airco (clima-tronic)normaal.
Maar de ABS werkt dan dus niet.
Het is een halfautomatische met temperatuur regeling en SATC airco.