Geplaatst: 02-02-2007 21:01
[73426] het is begonnen met slecht starten nu start hij helemaal niet
gaat wel rond maar geen vonk en geen benzine pomp loopt niet
pgm relais is al vervangen en de benzine pomp ook(deze was stuk) volgen mij is de bobine niet stuk
wie kan mij helpen met een schema of een oplossing
groetjes jurgen mijn e mail is kerstenincuracao.an
let wel het is een amerikaanse uitvoering accord 2.2 vtec van 94