boordcomputer

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-11-2007 16:06

[92877]Hallo,

Ik heb een klant met een 406 coupe van 1999. Het is de laatste van het oude model. Alles is nog manueel bediend. Hij wil graag een boordcomputer van een nieuwere type erin hebben. Mijn vraag is: Kan dit? Is alles voorbereid? En wie heeft dit eventueel al eens gedaan? En wat zijn de ervaringen?