6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-02-2007 23:06
[73437] auto heeft geen foutcodes.
Heb wel het gevoel dat het uitlaatspruit bij koude motor lekt maar kan dit niet vinden.
m.v.g kilowatje