Koppeling???

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-09-2004 22:04

[17614] Hallo ik heb een vraag. Mijn corrado g60 piept heel erg als ik de koppeling intrap. Hij wil vooral moeilijk in de in. Als ik dan de koppeling iets op laat komen gaat hij schokkend vooruit. Is dit het druklager dat versleten is of is dit een koppelingscilinder?? Of nog andere opties?