Geplaatst: 08-09-2004 8:58
[17566] Auto wil door het verbreken van de impactswitch niet meer starten, door de startonderbreking in werking te stellen.
De impactswitch is door onverklaarbare reden verbroken, waarschijnlijk door het dichtslaan van de bijrijdersportier.
Na de switch weer te resetten, is de motor nog steeds niet te starten.
Bij het uitlezen van de computer kwam toch steeds het probleem van de impactswitch naar boven, ook door de switch door te verbinden blijkt dit probleem terug te komen.
Alle problemen zijn te resetten, alleen de computer blijkt bij het omdraaien van de sleutel de brandstofpomp niet te starten.
In het dasboard herkend de computer de sleutel, ook de reservesleutel.
Wie kan mij helpen, hij staat al 3 weken in de garage.