Geplaatst: 13-09-2004 23:09
[17873] Hoi; ik heb 210.000Km op mijn lpg gestookte espero staan en heb de kop eraf moeten halen......alle uitlaatkleppen erg diep en 1 verbrand.
Nu krijg ik een sloopkop die 70.000 gedraait heeft op benzine.
Nu kan ik nergens terugvinden of ik de oude bouten nog mag gebruiken; ze zien eruit als wel te hergebruiken bouten maarja.
Ook kan ik de aanhaalmomenten niet terugvinden.
Is er iemand die dit weet?
Alvast mijn hartelijke dank.
Ben nieuw hier en werk bij Renault; zal ff kijken of ik daar hulpzaam kan zijn ;)