Geplaatst: 15-12-2005 21:30
Hoi,
Ik heb een probleem met een vectra 1.8i nz van 1992.
Het betreft een 8 klepper met mono point injectie.
De auto is na jaren trouw gebruik gaan stotteren en stil gevallen.
Bij het ophalen van de auto starte deze wel,maar leek te verzuipen stationair.Als je iets gas geeft pakt hij op,maar boven de +/- 2000 rpm doet hij niets meer.laat op tijd het gas los dan pakt hij weer stationair op.Niet mooi maar blijft lopen.Bij vol gas geven geeft hij een grote buuuuu en valt uit.
Reeds vervangen;ecu,kap/kabels/rotor,map-sensor,bobine,module,bougies.Riem timing is ok.
Op het moment van uitvallen vonkt hij nog en spuit nog benzine in.
Iemand nog ideeen of ervaring hiermee?
M.v.g.