Geplaatst: 16-12-2005 22:33
motor 17 D na het starten koud of warm draait motor onregelmatig en rookt blauw ,als men even gas geeft draait hij nadien mooi rond en rookt niet meer.
start men de motor terug krijgt men terug het zelfde probleem.
brandstoffilter vervangen,gloeibougies ok.,kompressie gecontroleerd en ok, pomptaiming ok,verstuivers getest
zit te denken dat het in de pomp zit.