Geplaatst: 16-12-2005 15:01
ik heb een focus staan die start slecht de eerste keer(6tot10 rondgaan) als de motor daarna gelopen heeft start hij gelijk.
koud of warm maakt niet uit als hij een anderhalfuur staat doet hij het weer.
brandstofdruk goed.
bougies en kabels vervangen.
geen foutcodes
injectors gereinigd
BDP sensor vervangen
wie weet een oplossing?