Geplaatst: 18-12-2005 17:51
Hallo collega's.
Ik heb hier een renault 19 staan,bj. '93,motor:1.7.
Het komt steeds vaker voor,dat de motor wel start(accu en startmotor zijn goed),maar niet aanslaat.
Ik verdenk zelf de krukaspositie sensor.
Zit ik in de goede richting,of iemand anders nog ideeen?
Alvast bedankt.
Groetjes Niels