Geplaatst: 18-12-2005 23:00
[44886] Hallo,
Heb mijn remvoeringen (voor) vervangen maar de indicatie (remvoeringen)word nog steeds weergegeven op het scherm van de boordcomputer.
Is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen of moet het door de pc van de garagehouder opgelost worden?
Mvg,
Paul Siemons