3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-04-2004 13:29
[11851] hallo, ik heb een rover 620 i uit 1994 en wil graag de handrem bijstellen, bij de klauw zit geen mogelijkheid om te stellen.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan doen?
Alvast bedankt,
GR. Wally