Geplaatst: 21-12-2005 8:12
Collega's,
Wij hebben hier een s-type 3.0 v6 uit 2000 staan die volgens de klant af en toe stottert. Het motormanagement lampje gaat dan ook branden. Echter, wij hebben niets in het geheugen kunnen vinden en alle waardes vande sensoren, incl lambda, zien er goed uit. Iemand ervaring met dit soort problemen?