distributieriem

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-04-2004 17:06

[11967] hallo beste autofreaks,

Dit is mijn eerste berichtje dat ik op het forum plaats, dus ben benieuwd in wlke maten jullie mij kunnen helpen?

Ik heb een polo 1.4 MPI van 2000 met 103000 km. i heb nog steeds mijn distributieriem niet vervangen (je kan er namelijk 115000km meedoen) maar wil het zekr voor ht onzekere nemen, en mijn riem verangen. Nu voor het vervangen van de riem moet de motor steun (links) losgemaakt worden en moet de motor met een special gereedschap in positie gehuoden worden. NU is de vraag is dit special gereedschap echt nodig??? en heeft er iemand soms toevallig de handleiding met de instructie op? Dank bij voorbaat

W8&c