Controlelampje traction control

12 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-04-2004 22:45

[12111] Klacht: tijdens rijden licht spontaan het lampje van de t.c. op.

Wagen trekt dan slecht door, word er gestopt en opnieuw gestart is het lampje uit en probleem weg.

Heb bij differentieel beide sensor ringen en abs sensoren gereinigd en de stekkerverbindingen gecontroleerd. Dit was goed.

Hoe is het systeem uit te lezen(zonder dealer testkast)en heeft iemand dit al eens bij de hand gehad?

M.vr.gr. Ronald.