Binnenverlichting

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-04-2004 22:48

[12112] Als "verlichtingsfreak" heb ik de volgende, wellicht vreemde vraag..

Als ik de auto open met de AB, gaat alleen de binnenverlichting vóórin branden, en zodra ik één van de deuren open, gaat de rest van de binnenverlichting branden, m.u.v. de in de hemelbekleding van de kofferbak (stationwagon).. Nu zou ik graag willen dat, als ik de auto open met de ab, alle lampen (voorin, achterin én kofferbak) aangaan.. Is dit technisch gezien makkelijk aan te sluiten, of komt het erop neer dat ik alle draden met elkaar moet gaan verbinden?

Het is een vreemde vraag, maar met alle technische kennis die hier rondgaat, geloof ik wel dat ik hierop een vruchtbaar antwoord krijg..

Alvast bedankt!