Geplaatst: 15-04-2004 15:43
Klant wil een inrit opdraaien en dan slaat de motor af.Auto opgehaald en probleem is als volgt:Op contact en we horen de benzinepomp lopen.Starten, aanslaan en 1 sekonde lopen en dan afslaan.
Uitlezen geeft aan : Geen communicatie mogelijk.Radio er uit gehaald, andere, zwaardere akku geplaatst en nog steeds zelfde probleem.Andere sleutel geprobeert, zelfde verhaal.
Bij nameten, blijkt er een sekonde een aansturing te zijn naar de injektoren en ook even een vonk op de bougies.
Wie heeft enig idee?