Geplaatst: 26-04-2004 12:25
[12629]
Hallo,
Ik heb een honda civic vtec staan die stottert bij ongeveer 1700 toeren.
Dit gebeurt alleen als je rijdt, zeg maar in de 2 en je geeft gas bij houd hij even in. alsof hij teveel benzine krijgt.
even maar en daarna bij 2000 toeren ook geen last meer.
Hij doet het in elke versnelling.
Wie heeft er een idee?
Groeten robert