Geplaatst: 25-12-2005 12:43
[45313] Hallo luitjes ik ben op zoek naar een schema om het klokje in een fiesta aan te sluiten. er zitten 5 draden aan het is een orgineel ford(fiesta) klokje en ik krijg hem wel aangesloten alleen kan ik de tijd niet instellen dus ik denk dat de blauwe en bruin/zwarte draad ook een functie hebben alvast bedankt en prettige kerst greetz Edwin